pondělí 21. srpna 2017

Austria









 Zdravím,

před dvěma měsíci se uskutečnil výlet na pár dní do Rakouska v okolí Salzburgu. Ano opravdu, před dvěma měsíci. Prázdniny jsem trochu prolenošila. Hlavně že mám zkouknuté všechny serie Orange is the new black,nojo. :)  Více to rozebírat radši nebudeme. Kde jsem to skončila?..
V pátek ráno jsme všichni dychtivě vstávali jak ranní ptáčata a při čekání na autobus zjistili,že jsme v klidu mohli spát určitě ještě 2 hodiny. Trocha kafe, pár redbullů a některým se znovu rozzářil úsměv. Tenhle rok s námi jela i má kamarádka Lenda, kterou tímto zdravím. Uvidíme se večer u piva!

 Už si ani nevzpomínám jak dlouho trvala cesta. Opět se vracíme k tom, že kdybych to napsala dřív...
Po příjezdu pod Thalgau jsme změnili boty, pár piv narvaly do baťohu a vyrazili směr vrchol. Předem upozorňuji, že tyto 3 dny byli prožity v nadávkách a kňourání. Jasná věc, budu v první skupině, nějakou tu fyzičku určitě mám. haha .
I přesto jsme ale vylezli až nahoru s krásným časem. Vyfotili jsme ''pár'' fotek (tímto chci poděkovat Honzovi, který vše fotil a musel přetrpět to naše ''pózovaní'') a zamířili zpátky, natěšeni na krásné jezero Fuschl am See, které stálo za to. Do penzionu v Grödigu jsme dorazili k večeru. Hráli se karty před penzionem na lavičce, po levé straně řízek, po pravé straně čínská polívka. V teplákách a žabkách.

Druhý den jsme nasedli do autobusu směr Berchtesgadener Land. Cíl Steinerne Agnes. haha. Naivně jsem si myslela, že u Agnes je lanovka. Naivně.. Po zklamání, které mě čekalo jsme pokračovali  v naší cestě na Karkopf. Myslím, že v té době už moje nohy stávkovaly. A já s Lendou jsem byla na pokraji zhroucení. Celou cestu mě doprovázely 3 fáze. Smích ( ''to dáme, jednou tam vylézt musíme!''), brek ( ''zůstávám tady, nikam už nejdu, já tady umřu'') a agrese (obecně řečeno nadávky, které nebudeme rozebírat...) Po celém dni, co jsme stoupali nahoru a dolu a znovu tak milionkrát, jsem se nahoru doplazila rovnou do hospody na pravý Deutsche Radler.
I když ten den byl nepředstavitelně krutý, hned bych se vrátila a vyšplhala to znovu.

Ten krásný pocit, když jsem stála na vrcholu. Rozhlížela se po krajině. Cítila jak mi vítr pročesává vlasy, jak kapky potu stékají po mé šíji. A v hlavě jsem měla prázdno. Jen jsem poslouchala můj zrychlený dech spolu s šuměním stromů a povídáním havranů. Do celého toho okamžiku jsem se zamilovala.

Neděle, poslední den. Posilněni snídaní jsme si sbalili věci ( upozorňuji, že je to poprvé, kde jsem nic nenechala. Sláva!) a vyrazili na poslední výlet do Gmundenu. To město mě tak uchvátilo. Celý den jsme se toulali okolo pobřeží jezera.  A jen jsme poslouchali melodii houslí. Pocit štěstí, svobody. Někde uvnitř sebe jsem cítila, že tady je to místo, kde chci strávit život. Místo, kde budu jednou vychovávat své děti a kde budu šťastná.
                                                                           Karkopf

Thalgau
 



Fuschl am See

                                                                           Gmunden




Grödig


                                                                          Thalgau

 
                                                                             
                                   Gmunden                                    



4 komentáře:

  1. Teda, krásné fotky :) ten výšlap musel stát za to. Ty 3 fáze dobře znám pokaždé, když musím vykonávat něco, co je nad mé fyzické síly :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejen prázdiny hrozně letí, přijde mi že od vánoc ten čas strašně rychle utekl :/ za chvili tu máme vánoce znovu :D Jinak hezké fotky, Rakousko mě taky hrozně moc láká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, hned bych jela. Miluji takové výlety do přírody. Člověk si tak odpočine, vypne a odreaguje se od běžného života a starostí :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat