sobota 22. dubna 2017

Saturday relax







Probouzím se do sobotního rána. Zavalena láskou od mé kočičky, která každé ráno vrní u mé hrudi.
Zatím se mi nechce vůbec vstávat a tak se jen převaluji. Hladím Dorotku a poslouchám jak můj nejmilejší ještě spokojeně oddychuje. Po chvilce si natřásám polštář, tak jak to mám nejraději a se sluchátky v uších zapínám meditační hudbu, na kterou jsem narazila nedávno a velmi jsem si ji oblíbila. Nechávám se unášet spolu s hudbou moře, větru a kapek vody.

   Odkrývám peřinu. Oblékám si teplý svetr a mířím do koupelny. 
Po raní sprše si sedám k oknu s horkým čajem a pozoruji jak na okenní parapet dopadávají kapky deště. Snažím se nepřemýšlet. Najednou si uvědomuji, jak je mi dobře.
    Zapálené svíčky, vonné tyčinky s vůní Japonska, hudba. Sedím zabalená v dece v naší malé kuchyňce, s tužkou v ruce a kreslím. Kreslím to co mám nejraději. Levandule, Mák, Mateřídouška, .. Moje tělo a mysl odpočívá. Dech je zpomalený, hluboký.
     Hrneček je prázdný, svíčka dohořívá. Slyším jak cvaká klika. Přichází přítel, celý ještě rozespalý. 

Mířím k němu a s polibkem ho objímám. 





                                          


                                           












5 komentářů: