středa 8. února 2017

BITCH HANGOVER





Už je to docela dlouhá doba, co jsem naposledy napsala článek. Popravdě neměla jsem náladu, ale ani ten čas moc nebyl. Pololetí třeťáku mám úspěšně za sebou, tak rychle to začalo utíkat, až se mi začíná pomalu stahovat žaludek strachem s vyhlížejícího období maturity. Pár pozvánek na maturitní plesy a já mam nervy na pochodu. Proto se vždy jednoznačně vyskytuji co nejblíže baru. Panák na povzbuzení, další abych zvládla někdy až nepříjemné konverzace ohledně mého telefoního čísla a zadku, no a třetí jen tak pro radost. ''Jen pár piv a potom rychle domů!'' Ha,ha,ha,. Hloupá věta, naivní Kája. Pár dalších paňáčků s přáteli, které už jsem dlouho neviděla.
K ránu se vzbudit, unavená,s žaludkem velmi nebezpečným. Ležet a jen civět do stropu, nadávat si a slibovat, že už nikdy! ''Už nikdy nebudu pít, opravdu!'' Ha,ha,ha,. Znovu a znovu. Hloupá věta, naivní Kája. Kocovina, se ale obalamutit slovy nedá, to už všichni víme. A já mám pro vás pár typů, jak této mršce předejít, a když už, jak ji jednoznačně urychlit a s úsměvem ji poslat do háje.





1. Pij a jez! 

Před velkou akcí je lepší se pořádně najíst. Doporučuji především mastnější jídla. Z mých zkušeností, ale nudle z pandy vynech!
Po pár pivech a panácích vypij skleničku čisté neperlivé vody. Nejúčinnější je vypít ještě jednu, před tím než půjdeš spát.

2. Pij v míře! Nemíchej!

No, ne každý se touhle radou dokážeme řídit. Pár kamarádů, dobrá zábava a na tuto radu rychle zapomínám. Bohužel..

3.Uber plyn!

Na konci je třeba trochu ubrat plyn. Už jen lehce popíjej, tvrdému alkoholu dej sbohem do další pařby.


4. Sklenice mléka!

Před akcí si dej skleničku mléka. Zpomaluje vstřebávání alkoholu a organismus má o něco snazší práci. Samozřejmě pokud se zleješ jako prase, je to k ničemu. Já sama,ale tuto variantu nezkoušela a tak přesně nevím jestli zabírá.

5. Dodej tělu cukr!

Ráno je potřeba dodat tělu rychlé cukry. Zkus med nebo hroznový cukr.

6. Pořádný vývar!

Pokud bydlíš s rodiči máš vyhráno, chce to pořádný vývar, nejlépe hovězí. Pokud máš trochu smůlu tak jako já, zajdi si na polévku do dobré restaurace. Procházka také velmi přispívá k zničení kocoviny.

7. Pohyb!

Po propařené noci je dobrý účinek na kocovinu procházka na čerstvém vzduchu, hodně lidí dává přednost plavání. Ale co si budem, já bych se do plavání nedonutila.
























6 komentářů:

  1. já to naštěstí nikdy nepřeženu, vždycky vím, kolik můžu. Jenom minule mi bylo špatně na maturáku, protože jsem na cinzano vypila Cider brčkem a úplně mě braly křeče do žaludku. Pomohlo se napít vody z kohoutku na záchodě a bylo mi hned dobře. A když jsem onehdy po party zvracela ( předtím jsem totiž snědla tři nedovařená vajíčka a na to nalila vodku z džušem), pomohla mi stará dobrá kofola.

    OdpovědětVymazat
  2. ted koukám, že jsi z Plzně - tak to jsme skoro sousedky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ve čtvrtek jsme měli ples. Učila jsem holky pít tequilu a abychom měly nějaké omezení, řekly jsme si, že se napijeme na všechny končetiny, otvory a prsa. Štěstí, že k tomu nakonec nedošlo.:D Další den na 7 do školy se blbě vstávalo i tak.:D
    To s tím mlékem musím zkusit! :D Poměrně dobré je i zvracení, i když je to nechutný, ale ráno není tolik špatně.
    Cukr bych do sebe v žádném případě nedostala.:D
    To s tou maturitou cítím úplně stejně.:D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  4. Ja už som si po mojom poslednom prehnanou žure povedala, že už nikdy viac až tak, tak si už dávam pozor:) Mne vždy zaberie vývar:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Hahaha, mně se furt můžou říkat tyhle rady, ale vždycky mi přijde jako nejgeniálnější nápad pít nalačno a samozřejmě míchat.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  6. vyborne tipy, hoci mne na druhy den vacsinou nic nezabera...ale to mlieko by som mohla skusit :D
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat