neděle 27. srpna 2017

Favourite cafes

Zdravím,

Jsem pravý kavárénský povaleč ( což už někteří určitě ví). Miluju, miluju kafe. A proto bych se s Vámi ráda podělila o mé nejoblíbenější místa, tady u nás v Plzni.

Ano přiznávám, nedokážu odolat dobrému dortíku u kávy. Jo a taky jsem trochu vybíravá (co se týče celkového prostředí kavárny), ale to asi každý. Jen si to přiznejte! 
Opravdu, Plzeň skrývá pár výjimečných míst, do kterých jsem se zamilovala!


Café Michelle


Zatím světu skrytá kavárna na Doubravce (Habrmanovo náměstí). Výhled do (na jaře) rozkvetlého parku. Okouzlena jsem byla hned poprvé. S mým milým u Michelle trávíme volné chvíle. Usrkáváme voňavé kávy, ochutnáváme nové a nové dortíky (domácí!!)




(fotky interieru použity z fb. stránek Café Michelle)

Pappa Coffee




Malinká, útulná kavárna ve Veleslavínově ulici (kousek od náměstí republiky), na kterou jsem narazila nedávno. Krásný interiér, delikátní káva! Obsluha je velmi pozorná a vždy v dobré náladě. Plzeňská kavárna, kterou nejde překonat! ♥






( fotka interieru použita ze stránek Pappa coffee)


Le Frenchie Café



Kavárna, kterou najdete ve Smetanových sadech. Hned kousek od městské knihovny. Ideální!
Pyšnit se mohou delikátním oreo cheesecakem a domácí limonádou. Venkovní posezení v sadech se štěbetáním vrabců. Bohužel,je často obsazená a tak si to chce najít ten správný čas.


(fotka interieru použita z fb. stránek Le Frenchie Café)


5 komentářů:

  1. Frenchie a pappa taky zbožňuju ❤️
    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Okouzlila mě ta kavárna Le Frenchie, hrozně hezký interiér - tam se musím zajít kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne miesta, nečudujem sa, že ich máš tak rada. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak alespoň vim kam v Plzni na kafe :) obcas tam jezdime do zoo ted uz jsem dlouho nebyla tak je asi pravy cas vyrazit tak se pak určitě nekde stavíme kde doporučujes :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nepiju kafe. A přesto mám kouzlo kaváren tak moc ráda. Hold sáhnu po čaji. :D

    OdpovědětVymazat