sobota 15. října 2016

Vegan cuisine?




Přeji krásnou sobotu,
včera na večer jsem se vydala do Olympie pro nějakou novou krásnou bundu na zimu. Místo vybrané bundy jsem skončila v knihkupectví, jak je u mě zvykem. Strávila jsem u knížek tolika času až jsem se dostala i ke kuchařkám. Můj pohled se upřel na veganskou stravu. Jen tak zamyšleně jsem musela stát nejméně 5 minut. Už je to delší doba, co jsem začala sledovat lidi, kteří tento životní styl podporují. Mě samotné se tato strava líbí, ale zatím jsem neměla to odhodlání se do toho opřít. A tak jsem nehybně stála a rozmýšlela se jestli si knihu odnesu domů. A přeci jen nakonec mi v hlavě prolítlo ''Proč ne?''



Přesněji domů jsem si odnesla kuchařku Veganské vaření od Martina Kintrupa.  Líbila se mi rozmanitost kuchařky. Od rychlých snídaní až po orientální kuchyni. Jídla jsou jednoduchá na přípravu, vaření netrvá déle než 30 minut.
Jsem celá nedočkavá jak mi tato strava bude vyhovovat. Je to pro mě něco úplně nového. Je to nový velký začátek, na který nechci pospíchat. Zatím počítám s kombinováním veganské a domácí kuchyně. A postupem času uvidím jak vše bude pokračovat. :-)








2 komentáře:

  1. Knížka vypadá úžasně :) Když jsem přešla na veganství, hledala jsem inspiraci hlavně ve videích na youtube a postupně jsem si ty recepty zautomatizovala, určitě by se mi ale nějaká knížka taky líbila, receptů není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě ne. Podle mě si ten život pak tak neužíváš a věčně jen kontroluješ, jestli nejíš něco, co bys neměla. A to by se týkalo veškerých mých oblíbených jídel.
    Každopádně je to každého volba. Třeba tě to udělá šťastnou :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat