čtvrtek 30. června 2016

Joy

Ráno jsem se probudila dřív než mi zazvonil budík, nejspíše nedočkavostí ze dne, na který se netrpělivě těším už několik měsíců. Den kdy dostanu ten bezcenný papír a já si budu připadat opět na dva měsíce volná a bez starostí. Řekněme to tak obrazně, protože ať je škola nebo volno, pár starostí i tak každý máme. Ale v tomhle článku vůbec nechci být negativní, mám radost. Přesto si neuvědomuji ten základ. První, krásný (trochu deštivý) den prázdnin.



Všichni jsme se společně rychlostí blesku rozloučili a uháněli co nejrychleji od budovy, která nás celý rok "tejrá". Každý máme teď svoje vlastní volno, čas pro odpočinek a nabrání sil. Čekají mě nejkrásnější dny s mým milým. Dny pohody, sluníčka a zábavy.

Za pár dnů jedu s rodinou a přáteli jak jinak než do Chorvatska na týden, který si chci naplno užít. Je to moje poslední dovolená s rodiči, takové trochu malé rozloučení a tak jsem nedočkavá a už teď se obávám co všechnu si opět zapomenu vzít. Bohužel i to provází mé dovolené, někdy je to kartáček někdy něco důležitějšího, ale aby mi to zkazilo náladu? Vůbec, skoro všechny věci se dají i v jiných zemí dokoupit a tak si z toho nelámu hlavu.

Na další týdny už tady u nás mám naplánováno tolik akcí a výletů, a opravdu se budu snažit všechny si splnit. Moc vám toho nechci prozrazovat, o tom už budou v průběhu prázdnin samostatné články, ale z některých mám takovou obrovskou radost, že už to déle v sobě neudržím. Například jsem nedočkavá jako malé dítě až budu cestovat vlakem přes Prahu až do Kutné hory (doufejme že se tam dostanu a nenasednu na špatný vlak) za mojí milou. Těším se na večery, kdy hodiny a hodiny proflákáme jen klábosením. Těším se až mi ukáže svoje milované město. Těším se na ty dny, až zase budu s ní. Jen doufám, že se zvládnu znovu rozloučit a odcestovat zpátky do Plzně.
















1 komentář:

  1. Tak doufám, že se ti tvé plány splnily, jak nejlépe mohly, a že při nudných školních dnech, které se blíží, budeš mít na co vzpomínat. :))

    OdpovědětVymazat