středa 22. června 2016

Tumblr

Sice už máme každý o sobě nějakou tu představu, ale neomrzí se jednou za čas inspirovat něčím novým. Zhodnotit svůj styl, snažit se v něm vylepšovat a najít sama sebe. Někteří (třeba například já), ale jistě neví co jim sedí a proto střídají tolik stylů za tak krátkou dobu. A teď už se dostávám k hlavnímu tématu. Pro mě je už cca dva roky velkou inspirací TUMBLR.
 Milion lidí, milion fotek a stylů. Pokud se s ním naučíte pracovat, máte vyhráno. Není to nic složitého, chce to jen trochu času.



Tumblr, anonymita a přesto vaše osobnost, naprosto skvělé. Pokud mám touhu po velké změně, jdu právě tam, hledám si inspirace na nový účes, fotky na ig a tak dále..
Svůj profil mám opravdu podle sebe, nedívám se na to co teď frčí. Jestli velké zadky nebo Huarache. Všechny mé sdílené fotky jsou jenom a jenom o mé osobnosti a proto je pro mě tahle sociální síť dlouholetá láska.
Po náročném dni si ráda vezmu noťas do postele, zachumlám se do peřin, pustím si oblíbené interprety podle nálady a začnu si prohlížet hlavní stránku nových příspěvků. A když budete velký perfekcionalista tak jako já, který musí mít všechny fotky sladěné, tak vás to určitě zabaví na delší dobu. Tak co, jakou máte osobnost vy? Zkuste to předvést na tumblr. :-)








CAROLINEMACH.TUMBLR.COM






Žádné komentáře:

Okomentovat