pátek 20. května 2016

Coachella


Přeji všem krásné páteční dopoledne! :-)
Bude konec května a já jsem znovu a znovu zachumlaná v peřinách s horkým čajem. Snažím se konečně už doléčit a zbavit se nadobro všech prášků, který jsou teď mými nejlepšími parťáky. Jsem nedočkavá, snažím se zůstat v té posteli co nejdéle, ale nemůžu se přinutit. Proto píšu.
Napadlo mě spoustu věcí, jedna z nich je i inspirace léta, hudby, zábavy a stylu.
Já se inspiruji jen tím, co je mi blízké, co se mi líbí. Protože byl tento školní rok opravdu náročný, tak odpočítávám každý den do léta, kdy přijdou jen ty hezké chvíle s mými milými. Festivaly, koncerty, výlety, nekonečné teplé večery a další a další věci na které jsem tak natěšená.


Tenhle rok jsem zamilovaná do stylu kalifornského festivalu Coachella. 
Atmosféra 60. let a hippie, úžasný. Je to moje velká inspirace pro letní outfity. A myslím, že jsem se strefila správně. Móda se vrací o krok zpět, takže se nebojte kreativity.
Vzdušné košile, letní topy, rozevláté sukně, crop topy, pohodlné šortky, klobouky, výrazné šperky a třpytky, kamínky pro důraz líčení. Na festivalovou sezonu to pravý jak vyjádřit svou osobnost.
Hippie a 60tky jsou teď snad v každém obchodě, mě se například líbí kolekce Zara a H&m. 











Žádné komentáře:

Okomentovat