pondělí 30. května 2016

Avon Lady

Zdravím!
Každý měsíc si prohlížím avon časopis, který nám s mamkou chodí pravidelně. Duben nebyl výjimkou.

Já než si něco objednám tak to trvá nejmíň hodinku, jsem ten typ co si prostě nemůže vybrat. Zatím stále objednávám a zkouším jen nové produkty, které ještě doma nemám. Je to asi i tím, že avon jsem začala objednávat nedávno.



Tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet ošetřující odličovač očních partií, který má lehké krémové složení. Pro mě je určitě lepší než odličovače s dvoufázovým složení, který pokožku zanechávají mastnou i po umytí vodou.

Protože make-up furt střídám a nenašla jsem si zatím žádného oblíbence, rozhodla jsem se pro další nové vyzkoušení. Od avonu mám tedy nově make-up pro suchou a citlivou pleť, který rozjasňuje, zklidňuje, hydratuje a poskytuje střední krytí. Opravdu je velmi jemný a příjemný. Má ale malé krytí, proto je vhodné podle potřeby ještě nanášet s korektorem nebo dalšími produkty.

Jako poslední mě zaujal fix na rty. Zatím jsem měla doma jen klasické rtěnky a tak jsem byla hodně zvědavá. Musím říct, že má své výhody i nevýhody. Výhodou je určitě, že barva na rtech vydrží dlouho a bývá intenzivní a na ústech není cítit, tak jako u rtěnek. Ale za to k tomuhle fixu si doporučuji brát i nějaký balzám, protože vůbec nehydratuje. Po nanesení jsou rty velmi suché.




Žádné komentáře:

Okomentovat