neděle 3. dubna 2016

Avon Lady

Minulý týden jsem byla okouzlena katalogem od Avon na letošní jaro. S radostí jsem si udělala kafe a začala listovat všemi stránkami se spoustou slev. Díky mým nedávným narozeninám jsem si řekla, že si dám pro sebe malý dáreček. Dychtivě a s nadšením jsem listovala sem a tam a s úsměvem jsem přemýšlela co mě nadchne nejvíce. A musím se přiznat, že jsem velkým milovníkem voňavek a proto mé vybírání trvalo nejmíň hodinku. Někdy se sama sobě směji, jak asi musím vypadat když čichám ke všem těm voňavým štítkům v rohu stránky. No, ale já si prostě nemůžu pomoct.




Dávka energie z přírody.
Tento tělový osvěžující sprej s přírodními výtažky a vitamíny C a E mám opravdu ráda. Protože miluji mango moje volba vůně byla jasná - granátové jablko & mango.



Další radůstka je sada na úpravu obočí, která je označená za nejoblíbenější výrobek. Po vyzkoušení mohu jenom souhlasit. Sada obsahuje vosk a pudrový odstín pro vytvarování obočí + malý štěteček.


A poslední je dětský balzám na vlasy ve spreji pro jednoduché rozčesávání. Tento výrobek si vybírala mladší sis. Sprej upoutá svým veselým obalem a má krásnou vůni manga. Teď ho s radostí používám i já a jsem velmi spokojená. Vlasy jsou voňavé a krásně se rozčesávají.








1 komentář:

  1. Taky jsem se díky https://avon-registrace.eu/ stala avon lady a už se moc těším až to pořádně rozjedu. Zatím jsem si objednala kosmetiku pro mě a mojí mamku, ale myslím, že do Vánoc stihnu přemluvit i kámošky.

    OdpovědětVymazat