čtvrtek 24. března 2016

Happy Easter







Je první den jarního svátku.
Užívám si pohody příjemného a ničím nerušeného rána, které věnuji lenošení u Prolhaných krásek a úpravách blogu. Na prázdniny nemám vůbec žádné plány, všemu nechávám jen volný průběh.



Ze zkušeností vím, že to bude tak lepší. Ze své hlavy jsem na chvíli vypustila všechen stres s problémy a snažím si ničím nezkazit tyto dny. I když z velké části mé já patří do kategorie „ díky bohu za volno, týden bez školy “ a o Velikonocích ani zmínka, tento rok mám z jara větší radost než obvykle. A tak mě baví všechen ten hluk z trhů na náměstí, který je ozvěnou v starých uličkách Plzně. Výzdoba u rodinných domků a obchody přeplněné pomlázkami, barevnými stužkami a velikonočními sladkostmi v podobě vajíček, kuřátek a zajíčků. Všechny tyto maličkosti mi vykouzlily úsměv na tváři a připomněli mi mé vzpomínky na dětství, kdy jsme už týden před Velikonočním pondělím vše připravovali a zdobili. Jen co začali svátky jsme malovali košíky vajíček, pekli mazance, beránky a těšili se až nás ráno navštíví koledníci. 

Je to už pár let, ale teď mám znovu náladu jako dřívější šestiletá Kája, která je natěšená na malování vajíček a výzdobu. 
Je to můj nový motiv na odreagování od každodenních opakujících se činností a nahlédnutí zpátky do dětství. 










Žádné komentáře:

Okomentovat