sobota 11. června 2016

Book July 2016



Zdravím!
Po menší pauze, jsem opět začala číst. Ani nevím čím to bylo, celé dva měsíce jsem skoro nic nepřečetla. Možná stresem ze školy, nedostatkem času, nebo výběrem špatné knihy. No nevím, hlavní je, že už jsem se vrátila k té staré Káje, která přečte knížku třeba i za den nebo dva. Do knihovny jsem s radostí šla pro knihu od Šani Boianjiu, tam mě ale čekala nemilá zpráva. Knížku si někdo vypůjčil. Bylo to pro mě zklamání. Velmi jsem se těšila a už si představovala jak trávím volné chvíle nad stránkami, ale domů jsem se nechtěla vracet s prázdnou. Při procházení knihovny jsem si na první pohled všimla knížky, která měla krásně barevnou obálku. Po přečtení obsahu jsem si byla jistá, že si jí vezmu domů.



AUDREY SE VRACÍ
Sophie Kinsella

Audrey, čtrnáctiletá dívka, kterou spolužačky ve škole tvrdě šikanovaly. Psychicky zhroucená se skrývá doma a nekomunikuje s lidmi. Nosí sluneční brýle, které jí chrání před kontakty z očí do očí. Ale čeká ji velký úkol, s pomocí své doktorky se znovu učí normálnímu životu. V knize známe jak příběh Audrey, tak ale i jejího bratra Franka, který je podle rodičů závislý na počítačových hrách.

Do knížky jsem se začetla až tak v polovině, možná proto že tenhle styl psaní mi moc nesedl. I tak jsem to nevzdala a četla dál. Samotný příběh Audrey mě velice zaujal, sociální porucha kvůli které se doma skrývá. Já osobně bych byla radši kdyby se celá knížka vztahovala na Audrey, příběh Franka a jeho závislosti na počítači bych o něco zkrátila. Knížka byla pěkná, ale mezi své oblíbence ji bohužel nezařadím. Konec byl takový jaký jsem očekávala už od začátku knihy, a proto pro mě tato knížka byla spíše lehčí oddechovka.


Žádné komentáře:

Okomentovat