neděle 21. února 2016

book February 2016

Má oblíbená knížka?
Je jich čím dál tím víc. Pořád objevuji nové a nové knížky, do kterých se potopím a těžko se vynořuji zpátky do reality. Já jako správný milovník čtení jsem proti všem čtečkám knih, protože nedokážu unést, že bych mé knížky neměla zařazené na své poličce.
 A proto nedávno jsem si objednala další radost do sbírky, která mě už zaujala jak svým jménem tak i krásnou obálkou, která v sobě skrývá už od pohledu něco dramatického.



KRYCÍ JMÉNO VERITY

Elizabeth Weinová

Knížku bych dokázala popsat i jedním slovem, nádhera. Už po přečtení nadpisu jsem měla husí kůži. Pokud jste stejným milovníkem dramatického příběhu se spousty napětí a infarktových scén, kde nechybí samozřejmě černý humor, určitě neváhejte. Ale po přečtení pár kapitol, najdete i jemnou stránku knížky a tím je nepřekonatelné přátelství.

Přátelství tak velké, že z lásky dokážete svého přítele zbavit života, jen aby dál netrpěl. Jak sama autorka přiznává , kniha není popisem historických událostí, ale spíše vzdáním pocty ženám bojujícím na frontách druhé světové války a také síle přátelství.

Pilotka Maggie a pasažérka s krycím jménem Verity, nejlepší přítelkyně. Po pádu letadla má jedna z dívek naději, že přežije. Druhá hru o život prohrála dříve, než začala. Když Verity chytne gestapo, zažívá jako tajný agent chycený na nepřátelským území noční můru jakéhokoliv špiona. Nacisté ji ale ihned nezabijí, dají jí na výběr. Buď jim odhalí svou misi, anebo ji strašlivým způsobem popraví. A ona se rozhodne říct jim pravdu. Avšak ne takovou jakou očekávají. Na každým kousku papíru bojuje Verity o svůj život.


Nakonec bych Vás chtěla jenom upozornit, že kniha na čtení je těžší, příběh pochopíte až po přečtení celé knihy. S koncem dodávám: Polib mě, Hardy!

Žádné komentáře:

Okomentovat